Van de hak op de tak

De afgelopen tijd bezig geweest met hoe ik gebruikers van de voorgaande Pheidippides versie straks kan laten upgraden. Bij de vorige versie overgangen was dat vrij eenvoudig, want die hadden allemaal dezelfde database achtergrond. Maar nu ben ik overgegaan naar modernere technieken. Dat maakt upgraden wat lastiger.

Zo lijkt het dat ik een beetje van de hak op de tak bezig ben met de ontwikkeling. Ik zou me toch ook helemaal aan het einde zorgen kunnen maken over de upgraders? Nou, eigenlijk is het niet verstandig een bepaald onderdeel helemaal uit te werken. Want uiteindelijk hangt toch alles weer samen. Het een heeft invloed op het ander.

Het maakt het ook wel weer leuk, telkens wer iets anders te doen. Wel is er het risico dat een niet geheel uitegewerkt onderdeel later bugs vertoond, omdat ik op termij er iets over vergeet.

Misschien moet ik maar op zoek naar beta testers.

5 Reacties to “Van de hak op de tak”

  1. Peter Says:

    Hoi Bas,

    Hoewel ik Pheidippides de laatste tijd niet veel gebruikt heb wil ik best beta-testen. Mooie gelegenheid om er weer eens mee te beginnen.

  2. Peter Says:

    Ik wacht het rustig af. 🙂

  3. Jim Vink Says:

    Hoi,

    Op zoek naar hardloopsofteware kwam ik hier terecht. Heb nu een trail versie van 3.5.2 draaien. Wil hem kopen maar volgens mij bestaat het niet meer. Iemand enig idee hoe en waar dit programma aan te schaffen?

    Groeten, Jim

    • dippides Says:

      Jim,

      Zoals al via e-mail gemeld. Pheidippides is niet dood, maar ook niet springlevend.

      Je gaat nog van me horen.

      Bas aka Dippides.


Plaats een reactie